10/8

okej, tänkte gå tillbaka några dagar i denna vecka, eftrsom jag haft problem med att skriva ett tag... HA där skýllde jag ifrån mig, jag hade säkert inte bloggat iaf men men so?

i måndags hade (som ni alla säkert redan vet) vi (bälingetrollen) match mot östervåla, resultatet i den matchen blev 5-4 till Östervåla, vilket kanske var rättvist om man kollade på hela matchen, men om man kollade den sista kvarten så tycker man nog att bälinge borde fått in en eller två bollar till i mål. iaf när de typ är 10 min kvar av matchen så gör jag ialla handleden. hade det varit dagen innan så hade det varit precis ett år sen jag bröt benet, men denna gång var de ett år och en dag.

iaf mickan och jag åkte in till ackis så vi var där innan 23:00, kl 04:30 var vi hemma igen. sjukt jävla dålig service på ackis!! det får bli VECKANS DISS!! inget var brutet iaf, vilket jag är överlycklig över, men däremot har legamenterna i handen och handleden fått sig en "törn".

Kommentarer
Postat av: J U L I A - foto & bloggdesign

aah, självklart! :D

2009-08-13 @ 23:23:00
URL: http://juliahedenskog.blogg.se/
Postat av: mallan

Hörde av mårtens kusiner att du gjort illa dig, hoppas det går över :) krya på dig så ses vi snart varje dag igen! :D<3

2009-08-14 @ 10:46:09
URL: http://malizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0