annat ni missat..

det är typ ingenting, men bälinge har faktiskt hunnit haft en till match¨då jag inte var med. ( matchen var mot Söderfors) bälinge vann iaf med 4-2 i halv´lek stog det 1-2 till söderfors, så de var ett bra lyft! :D sen senare på kvällen var jag men några brudar i bälinge.

 Idag har jag först varit hos mina kusiner, och åkt till Danielas häst stall och fixat lite. sen drog jag och syrran vidare till farmor där typ hela släkten var och sen till sist vidare till MAXI där jag äntligen fick min efterlängtade kardemumma.

imorgon blir det sthlm med tjejorna ;D, och sen på kvällen kommer adam och julia hit ;) sen kanske det blir att hyra stuga lördag- söndag och på måndag blir det troligen gröna lund! det är bra att vi kommer på alla roliga saker sista veckan på sommarlovet. neeej nu ska jag dusha och sen dricka te :) god natt!! PUSS


i Brasilien i vintras, jag läcker bröstmjölk och har fortfarande en bruten fot. men jag bjuder på denna eftersom jag haft bildtorka i min blogg ;D

Kommentarer
Postat av: J U L I A - foto & bloggdesign

ja, självklart! :D

2009-08-13 @ 23:10:46
URL: http://juliahedenskog.blogg.se/
Postat av: sofiaweriksson

sv: Men eller huuur! :D äntligen nån som tycker som jag :D

2009-08-14 @ 17:06:11
URL: http://fiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0