BB som står för BälingeBadet

återigen vet jag inte vad jag ska blogga om! idag har jag iaf vart på bälingebadet med massa tjejer :D jag har även försökt ringt o boka en stuga i fjällnora, jag var as nervös innan haha. fråga mig inte vf men iaf, sen när hon svarar då blir allt helt fuckat, så jaa jesse frå ringa nästa gång!

Juste sen har jbe hjälpt mig med det stora problemet, om att jag inte kan lägga in youtubeklipp bilder m.m. så tack så jätte mkt, de var ju verkligen ett grovt fel.. så nu tänkte jag ge er dagens låt bara för det ;) det är inte den riktiga "if a were a boy" utan en anna veriasion, så lyssna på den, jag tror killarna blev glada när den kom iaf :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0