fredag 21/8

Hola! eller guten tag, som jag numera kanske kommer säga, eftersom jag slutat med spanska och hade tänkt börja på italienska, men eftersom jag inte fick plats där så fick de bli tyska!

Ja iaf, första skoldagen avklarades igår, det var faktiskt inte alls jobbigt att ta sigg upp på morgonen, men idag har jag ju varit ledig, och det var grymt skönt! :D

Så idag har Jbe och Amanda varit här, vi har bakat choklasbollar och gått ut lite och slappat mest. vi låg ett tag och lyssnade på massa gamla låtar, åå vad minnena bara kom över mig då. senare vart det iaf fotbollsträning, ganska chill eftersom det är match mot ullfors imorn. vi får hoppas att min handled är bättre då!

ikväll kanske det bär av en stud till lousie, men nu väntar käket, det blir grillat, mm i love it!

här kommer en låt som väcker många minnen, eller vad säger du soffe? :D

Kommentarer
Postat av: Christel

den låten väcker minnen alltså!

2009-09-05 @ 22:33:49
URL: http://crystalinfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0