jaghjärtakardemumma!

Okej, jag ÄLSKAR verkligen kardemumma! det är typ det bästa som finns, om jag fick välja på att bara äta en sak osm jag skulle klara mig på resten va livet så skulle det helt ärligt vara kardemumma!

aja jag funderar på att lägga ner denna blogg, just för att den suger och för att jag suger och för att bara... kanske att jag skriver nått inlägg ibland och kanske till och med att de kan blir ett varje dag när jag får min dator i skolan, som för tillfället är skrot!

Iaf fredagen spenderades med fotbollslaget! vi grillade gjorde lite lekar, sammarbetasövningar mm. det var najs! slutade kvällen hemma hos jbe med lovisa jesse sofia och amanda (och såklart jbe själv). det slutade med att jag och jbe satt själva kvar där och snackade till typ 2. normalt? nej.
Lördagen tillbringade jag på amazing thai med lovisa och jessica och lite sneare även i ett jacizzibad hos bryne, med john och hans militätfriend johan. det var också najs, men det najsaste var att Lovisa fått ett nytt smeknamn, så numera går hon under namnet BULLEN, vill man vara extra dum kan man säga lingonbullen, men då får man vara berädd på en smäll. tänker itne berätta vf just "bullen" det får ni själva fråga henne om!

Idag har jag spelat match! mot Alunda, vi förlorade och de brukar ju numera höra till en tradition om man kan säga så? det blev 2-1 och jag gjorde faktiskt mål :D inte bara ett mål, utan från vårat eget bås typ (= halvaplan). skryt? Kanske lite men det här är mitt careface!

här kommer två bilder från tahirestaurangen på mig lovisa och jessica! bilderna är från lovisas blogg, som ni kanske märkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0