vänta!

Juste glömmde berätta att jag varit på stan och käkat på donken idag, med massa tjejer. :D sedan gick vi mot laser game och spelade i 20 min, det var as kul :) sen så följde jag med och hämtade en kattunge till mina kusiner ( dom visste inte om att dom skulle få den) han är jätte söt och ser ut som tiger! han ska heta Elvis, coolt va? :D

känner att jag suger på att blogga, berättar bara vad som händer hela tiden, neeej mer diskussions inlägg till folket får det bli ;) annars lägger jag nog ner. fast grejen är att jag har massor att skriva om, men så fort jag loggar in här så står allt still i min hjärna :O kontigt!

hade en rejäl diskussion med min pappa nyss, kanske kan diskutera den här med lite senare någongång. NU blir det te med äpple och kanel med något smarrit till, och sen blir det att deppa inför skolstarten.

en sak till, min mamma tyckte att jag kunde börja ut och springa lite själv.
Mamma: johanna ska du inte börja ut och springa lite kanske?
Jag: hallå, jag tränar 3ggr i veckan + match. jag orkar inte.
Mamma: vadå orkar inte? det där kommmer sitta kvar hela livet sen och så kommer du att bli en soffpotatis.
Jag: men och?
Mamma: jaa, och det är inte bra!!
Jag: kollar snett på henne och går därifrån.

jag tycker faktiskt att föräldrarna (inte bara mina) har för höga krav på sina barn nuförtiden. inte konstigt att var fjärde ungdom är deprimerad eller har ångest! lika så sa mina pappa några inlägg längre ner "det är ingen idé att du är med och spelar för du går ju inte in i närkampernma" asså hör ni hur sjukt det låter?? som att man inte kan spela fotboll för att man är dålig typ, eller om man ska spela så bara MÅSTE man satsa. "spela för att det är kul" va, vad är det för något? + att när min mamma säger sådär, tar jag det som att jag blivit tjock! så jag kanske ska skippa det där te:t och all annan mat i framtiden, der verkar ju bäst så, och mindre ångest!?

Kommentarer
Postat av: amanda

men din mamma är ju galen i träning och du kommer inte bli en softpotatis. 3 träningar plus match är inget att leka med :o skulle man springa mellan det så har man inget liv, det låter liksom som jbes förra liv. eller har jag fel? haha

2009-08-18 @ 23:30:17
URL: http://alorentz.blogg.se/
Postat av: Anonym

äääh vafan, jag har typ aldrig gått ut o sprungit i hela mitt liv haha

2009-08-18 @ 23:44:04
URL: http://jjesscaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0