26 december

Hallå allesammans och god fortsättning :D
har alltid trott att man ska säga det efter nyår, men tydligen inte!
glömmde önska alla en god jul, men jag hoppas att ni fattar att jag såklart önskade er alla det! (fast jag inte skrev det) iallafall här kommer lite julklappar som jag fick :)

* pengar
* kläder
* presentkort (på hela gränby)
* en platt TV
* med vilda getser (ett spel som liknar med andra ord)
* ett spel om man har tjejmiddag typ^^ (kanske kan användas på nyår?)
* underkläder
* smycken
* en film
* underställ
* biljett till musikalen hairspray
* en lock&plattång i samma grej, nån som fattar?

fick säkert nånting mer, men som jag förtillfället har råkat glömma bort! iallafall så var jag på mellandagsrean idag, och jag böt ut mina underkläder till andra (lite snyggare) underkläder, lite dyrare var de också, så fick lägga till lite, men nu sitter det perfekt haha! sen köpte jag ett nagellack, ögonskugga, läppstift och ett par skor. måste tillägga ATT INGET JAG KÖPTE VAR DET REA På!

Idag är det 5 år sen tsunamin svepte in över stränderna i asien. för 5 år och 1 dag sen hade jag aldrig hört talas om en tsunami, och för 5 år sen imorgon skulle jag ha lyft i ett plan påväg ner till Thailand. om jagh ar gjort det 2 dagar tidigare, undra om jag hade firat jul med alla jag firade jul med detta år? eller undra om jag ens hade firat jul överhuvudtaget?? kommer ihåg att min lärare Micke ringde hem till oss och grina i telefonen. han hade inte vågar ringa för han trodde att vi redan hade åkt iväg och var sååå orolig! aja tur hade vi iaf!

mormor & morfar och farmor är här på middag, så jag kanske borde gå och vara lite social med dom nu :) PUUUUUUUUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0