Anna-dagen

Idag har alla Annor namnsdag, vilket innebär att jag har det och typ resten av hela världen!
Jag heter Anna JohAnnna (väldigt fantasifullt jag vet) kan man lixom inte bara klämma in ett litet Hanna där imellan också? =) Iallafall Anna JohAnna, borde inte det betyda att jag har dubbelnamnsdag? Joo, det tycker jag! och vad har jag fått idag? nää juste ingenting! men men lika glad är jag en då :) det är ju jul snart, och då kommer tomten :D

är snart klar med min uppsats som ska vara inlämnad på fredag, vilket är väldigt skönt! och vet ni en sak till?? jag fick MVG på samhällsjuridiken, WOOOOOOW jag är bäst, Sveriges nästa och bästa domare? who knows who knows?? efter fredag har jag bara 2 prov kvar jiiihoooo, sen är det looov. ganska taskigt att ha två prov sista veckan tycker jag dock, men vad kan man göra åt saken?? INGENTING!

kolla på bonde söker fru också! fan vad lack jag blir på alla bönder, så jävla knäppa och konstiga! programledaren: jaa, vad säger du nu då Roger? har du fått kännslor för nån än? Roger "orangehair" Töntsson: njaa man vet aldrig, men alla dom har fått det för mig iaf!HMMM JAA?? det är väl dom enda i världen!!??

känner att inlägget är påväg att spåra och bli alldeles för långt! så GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha åhhh usch hata orange hair roger (och hans tjejer, OCH ALLA ANDRA I DET DÄR ÄCKLIGA PROGRAMMET) haha bläää

2009-12-10 @ 08:59:53
URL: http://msjolund.blogg.se/
Postat av: malin

hahaha du är ju dum i huvet :D:D ROGER ÄR SÖTAAST!

2009-12-10 @ 12:37:20
URL: http://malizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; haha mm usch ! nej de gör jag inte, haha :p

PUSSS

2009-12-10 @ 19:19:51
URL: http://msjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0