fri som en fågel

jaa, idag har jag faktikt fått mitt efterlängtade jullov! vet ni? det är helt sjukt, men nu har alla 2:or på fyris och på alla andra skolor gått hälften av sin gymnasie tid. detta innnebär att vi bara har hälften kvar. + att många säger att trean går fortast! och det tror jag faktiskt på, då ska man göra så jväla många roliga saker så vårterminen kommer bara flyga iväg. efter skolan ja vad ska man göra då? faktiskt, sen carro kom hem från USA har hon inspirerat mig om att åka dit och vara aupär (elr hur de stavas). helt ärligt har jag faktiskt aldrig haft en tanke på det, jag vill ju lixom resa runt i världen och se allting, men faktiskt låter de jävligt kul, och hon säger att det är de bästa året i hennes liv, och att hon inte tagit ett bättre beslut. problemet är bara ENGELSKAN! men vet ni, hon sa att alla sög på engesla ibörjan, hon själv hade bara läst engelska A och var nästan bäst, såå jaa de kanske kan funka :D

iaf nu känner jag mig fri, jag har inget jag egentligen behöver göra på 3 veckor! vill jag sova en hel dag så gör jag det, vill jag vara uppe hela natten så är jag det.. det är det som är livet eller? inte behöva känna att man har typ fotboja och bara kan åka mellan skolan hemmet och gympaslen.....

imorgon ska jag också åka inte till stan och kolla lite på resor. vi ska ju nämligen boka i slutet på januari. funnybunny=) jag har även köpt julklappar idag, en grej passade inte så måste byta den imorgon.

" Say I´m a brid (flaxa med armarna), Say I´m aaaa biiiiiiiiird (flaxa med armarna)... någon som vet vilken film? helt underbar iaf, och det är lätt den bästa/romantiska/sorgligaste (jaa allt) scenen på hela filmen. filmen börjar på "the" och slutar på "N..... book"

see you allesammans & God Jul!! (för visst kan man börja säga det redan nu?)


Kommentarer
Postat av: mallan

I am a bird, if you are a bird! :)

GOD JUL GUMMIS :) <3

2009-12-22 @ 13:33:46
URL: http://malizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; haha jaa jag vet, nr 43.. nr 50.. nr 60.. x) <3

2009-12-22 @ 22:27:35
URL: http://msjolund.blogg.se/
Postat av: ylvis

Jaa det är världens bästa film! God jul på dig, får åka till sthlm någongång på lovet istället :)

2009-12-23 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0