halllllllå

idag började jag kl. 10:00 med matte! sen så slutar jag 14:25 mm. sen ska jag hem och käka lussebullar som jag bakade igår och sen ska jag sova! längtar!!

sen har jag faktikt kollat på hela mysteriet på grevehom  för ett tag sen och igår kollade jag klar på twilight. faktiskt så blir den bättre o bättre för varje g¨ång jag ser den och jag blir faktiskt mer intresserad av att se new moon nu :D sen så skulle jag även vilja se luftslottet som sprängdes ofc!

min blogg suger jag vet! jag har ingenting att skriva om, ingenting händer i mitt liv, eftersom jag typ inte har något!  SÅ NUU, ANONYMA TILL ICKE ANONYMA VAD SKA JAG SKRIVA OM I MIN BLOGG??  alla svarar tack!



Kommentarer
Postat av: Louise

jaaa very nice :D

kan du inte skriva om dina resor till alla länder? hahaha

2009-12-08 @ 11:21:55
URL: http://luwlu.blogg.se/
Postat av: erikiss

duuuuuuuuuuuuuuuuu är sääääääämst på att uppdatera , skriv en kärleksförklaring till mig. Det är de alla vill läsa om!

2009-12-08 @ 13:30:18
URL: http://erikaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0