28/7 och malins födelsedag!

okej först vill jag börja med att grattulera min 7 års gamla kompis som fyller 17 idag, tänk att vi gått 7 år i samma klass och när vi tar studenten blir de 9 år hâha lite kul faktiskt. men jag har inte tröttnat på dig en sekund! iaf Grattis till dig Malin Vennstrand och hoppas du haft en toppen dag :D



Över till gårdagen, den var lyckad, med massa prat, lek, skratt, allvar :D woho den ni ;)
idag har jag typ jordens träningsverk + att jag varit i skogen 2 h och plockat svamp och sett en riktigt stor huggorm, oj den ni, var inte heller att leka med. får se vart kvällen för mig (kan man säga så)!

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så sööt du är jossi :) Mycket konstigt att du inte tröttnat på mig, så jobbig som jag är varje dag i skolan haha :D men kul har vi ju ;D Ses snaart :) <3

2009-07-29 @ 12:35:04
URL: http://malizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0