återigen DÅLIG uppdatering!

okej förlåt! MEN jag har tröttnat på att blogga, på att gå in på facebook, på att titta på bilder och på att lägga upp bilder på bilddagboken. är detta positivt eller negativt? kanske ett tecken på att man håller på att bli vuxen?haha.

iaf jag mina dagar går ut på att snyta mig, hosta, jobba, jobba, jobba, sova, och äta. visst har jag ett roligt liv? blir bättre om 2 dagar, skönt!. på lördag kommer min syrra hem för er som inte visste det, och jag har bara 3 nätter till som jag får sova i hennes säng :/. så efter lördag är det alltså frid och fröjd i familjen Östermans hus igen.

har inte så mkt att skriva om, men jag har just hållt på med en överraskning tills på lördag, eftersom jag vet att min kära syster läser detta kan jag tyvärr itne säga vad det är, men de är iaf klart nu. sen så städade jag rummet igår, mamma har hjälpt mig lite med möbleringen så nu trivs jag lite bättre där inne iaf.

mina mamma är typ värsta modedrottningen haha, de är typ hon som säger till mig vad som är mode och inte, och om jag kan ha vissa färger ihop och inte, jag vet de är fan pinsamt, fast jag tycker faktiskt  att hon lyckas bra me de hon gör. jag menar, varje ny människa som kommer in i vårat hus är alltid lika impad på hur fint och modernt vi har det. visst huset är ganska nytt tänker ni nu, men de finns faktiskt dom som bygger nya hus men ändå inte har så "jättemode". iaf just nu har vårt hus förvandlats till rosa. hela huset består ju typ av vita vägger ( och fototapeter) men alla saker är rosa. typ som soffakuddarna, filtar, alla ljus (vilket är väldigt många) mattor massor av rosa orkideer överallt, dukar på borden och gardiner, jaa ALLT. t.o.m disktrasan och diskborsten och diskmedlet, vet inte om de är meningen men lite kul är de ju iaf :D

nu blire dusch och sen TV. see you <3

dagens låt :)

Kommentarer
Postat av: tilde tiander

bra val jossan! den är bra!



:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

tilde

2009-07-07 @ 16:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0