varför rubrik?

Hola!
idag har jag typ övningskört, klippt gräset med en sån här stor gräsklippare på hjul, haha fattar ni vad jag menar? sen har jag varit hos farmor och ätit med släkten och sen övningskört lite mer, och nu ikväll har jag kollat på den nya wallander (kuriren tror jag den hette). jätte händelserikdag ... not.
imorgon ska jag nog iaf träffa lite vänner igen efter sisådär 2 och en halv vecka :D najs!

har fått reda på några i min släkt läser min blogg, nej nej fyy på er, det får ni inte! :P eller så får jag helt enkelt inte skriva för mkt privat i den, de kanske blir bättre? har inte så mkt mer att skriva förutom att jag vill gå på Harry Potter 6 NU!

PUSS

Kommentarer
Postat av: amanda

den bion har jag varit på, as bra!

2009-07-27 @ 12:30:26
URL: http://alorentz.blogg.se/
Postat av: jossan

men panda! vf gick du inte med mig för? :O

2009-07-27 @ 17:01:49
URL: http://ajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0