Bälingetrollen-Östervåla - INSTÄLLD!

Halloj! Kul att vädret bara blir bättre  och bättre.. not! Matchen som skulle ha börjat nu kl 17 mellan bälinge och östervåla blev iaf inställd pga. regn! planerna blir typ förstörda om man spelar när de regnat såhär mkt så de var väl bra då att de ställde in matchen ist. Så nu har jag varit hos min farbror och jälsat på mina kusiner (isak 1 år och elin 2 veckor) isak är så rolig och söt och eliin är pytteliten och med jätte söt. så det var roligt!

Igår vart det iaf inge skyttorp för mig, jbe, lollo och issa. ist så träffades vi hemma hos lovisa och snackade hur mkt som helst. typ till 2. Lovisa ville åka inte till stan gånger, och sista gången hon tjatade på issa var kl halv 1. Hennes plan var alltså att ta halv 1 nussen in och åka hem med 2, riktigt smart av henne tycker jag då ;)

Nu vill min mamma att jag ska ut o springa med henne i detta väder men nej, isf senare för min del.

PUSS

Kommentarer
Postat av: panda

vart inge skyttorp för mig heller!

2009-06-14 @ 18:35:06
Postat av: Jossan

Okej, vad gjorde du då?=) Kul att du konmmenterar mina inlägg hela tiden Panda :D Fortsätt med det ;D:D:D

2009-06-14 @ 20:57:12
URL: http://ajohannas.blogg.se/
Postat av: panda

jag var hemma och tog det lugnt! jag skulle vara aktiv och det menas med mycket kommentarer ;)

2009-06-14 @ 22:55:34
Postat av: panda

btw, om jag skaffar blogg skulle du vara aktiv på min då? ;)

2009-06-14 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0