dålig uppdatering - I know!

Hej på er! Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag åkte ju upp till dalarna över midsommar och tog med mig datorn. När jag väl var i Leksand så hade jag ju såklart inte tid med att sitta framför datorn efter som så mkt annat händer där, och när jag kom hem och skulle sätta i internet sladden igen så funkade inte internet! men nu iaf för typ en halvtimme sen så fixade appa det, great!
Lite snabb uppdatering om mina senaste dagar kommer här: (kanske går inte lite mer i detalj senare)
onsdag: bytte piercing, va på stan med kompisar. fotbollsträning. Sedan drog vi ett gäng till ulva och grillade machmallows pinnbröd m.m. mkt trevligt! fick däremot panik av gubben som att i bilen..
torsdag: vaknade. städade hela huset, åkte och hämtade mamma på hennes jobb och senare vidare mot leksand. framma vid c:a 18:30. sedan var de chill med släkten.
fredag: vaknade, (det regnade) snacka med syster från malaysia, hämtade björk med alla killar /gubbar, dansade runt midsommarstången, träffade trillingarna :), deltog i pilkastingstunering - kom till final - åkte ut mot mammas kusin Helena. åt mat, snackade med gott folk till kl 01:00 typ.
lördag: vaknade halv 12, solen sken, komme rinte ihåg vad som hände sen..
söndag: ännu en fin dag, packade ihop och åkte hem. hade träning på kvällen, la mig ganska tidigt efter som en jobbarvecka började.
måndag: upp tidigt, iväg och måla staket, måla måla måla. sova
tisdag: upp tidigt, iväg och måla staket, måla måla måla. drog iväg till ulva med några tjejer, åkte senare in till mc donalds, jbe beställde en öl och kvällen dog.. skoja XD
onsdag: LEDIG! :) spelade match mot rex. förlorade, åkte hem, sov.
torsdag: vakande, åkte iväg, jobade jobbade och jobbade, åkte förbi farfars grav, åkte till mormor och åt, åkte hem, duchade.
detta var mina dagar och om jag tänker efter har dom varit välgit roliga och sköna! även fast de kanske inte låter så. OCH NI HAR VÄL INTE MISSAT ATT JAG STÅR MED I UNT IDAG??? DET HOPPAS JAG VERKLIGEN INTE ATT NI HAR!!.
nu ska jag kolla på den nyaste wallander med mamma o pappa:) om en och och en dag kommer min syrra hem ;D

PUSS på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0