Hallonblåbär&jordgubbspaj

Hola! Sitter här helt proppmätt och lyssnar på ayo technology.. Idag gick jag upp 07:45 för att  gå ut med hunden, såklart gick jag och la mig igen efter promenaden. Men jag käkade frukost då iaf, så att jag slapp göra det runt 12. Ist kunde jag äta luch då :) iaf sen kom lovisa, amanda och lousie hit, vi gick en liten promenad. sen gick vi hem hit och bakade hallon-, blåbär- & jordgubbspaj ;D Den vart skit god :D Sen stannade de här till c:a halv 7, vi snackade om allt möjligt!

Nu sitter jag och väntar på att maten ska smälta för sen ska jag nog ut och springa! Inte roligt, men jag är tvungen... Juste louise har lärt mig hur man gör med youtubeklipp, bilder och så, så här kommer min favorit låt :D får se vart kvällen för mig senare..


Kommentarer
Postat av: louise

yeaaaaaaaaaaahhh!! :D

2009-06-15 @ 20:53:46
URL: http://luwlu.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha visst blev min youtube-sak bra?

2009-06-15 @ 21:41:26
URL: http://ajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0