Ledig - och det första inlägget

Ja, idag har jag varit ledig pga, att alla mina lektioner  var inställda. SKÖNT! Så Sofia kom hit (hon har redan fått sommar lov, den fuskisen) :) så vi gick och ut med hunden på promenad och snackade massor. Sen bakade vi scones, ganska smöriga XD NU har jag iaf varit och kollat på min kusin Matilda när hon spelade fotboll, eller fotboll kanske de inte riktigt var 03:or bryr sig mest om grodor och sniglar på marken, men men de var en ganska rolig syn. De är konstigt att tänka att jag och mitt lag gjort samma sak i den där åldern. Nu ska jag kolla på när Sverige möter Malta, hoppas VERKLIGEN att de vinner. Kände att detta inlägg inte vart så interessant, men de blir nog bättre ;)

HEJA SVERIGE!!     PS. Det är Soffe ( fiaeriksson.blogg.se) som har fixat bloggen och designen, ett stort TACK till dig :D!! Nu kanske äntligen min syster kan följa mitt liv i Sverige genom internet ;D?

PUSS // Jossan


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt jossan :D välkommen in i klubben!

2009-06-10 @ 22:16:40
URL: http://jjesscaa.blogg.se/
Postat av: LOUISE

ÅÅÅH KUL!

(ska nog faktiskt läsa din blogg, så du får några läsare :> hahahaha )

2009-06-11 @ 11:43:40
URL: http://luwlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0