måndagen den 29/6-09 11:34

Hello everyone! solen ksiner idag igen, såå skönt. jag ska försöka fatta detta inlägg kort, kommer nog inte att lyckas men.. igår var jag först på Bälingebadet med soffe, lovisa, lousie, amanda och jessica :D på badet bestämmde vi  oss för att spela tennis lite senare på kvällen, gissa om vi var bra? :) iaf de kom även med lite mer folk på kvällen. sen drog alla torrisar och jobbare hem och kvar blev jag soffe och lovisa, vi snackade som fan haha vilket var ganska trevligt och skönt efter som jag verkar inte vara ensam om mina synpunkter. haha inget allvarligt, jag vet de låter så men var inte oroliga ;) sen drog jag hem runt halv 1 tror jag klockan var och läste luftslottet som sprängdes (stieg larsson)..

idag drar mattis till grekland, ha det så jätte jätte bra och njut av varje sekund! nu ska jag ut i solen och ikväll bär de av mot typ fjällnora? med några brudar och boys, vi ska bada och grilla.

haha bilderna är från soffes blogg, eftersom folk klagar på att bloggar uutan bilder inte är roliga. så här får ni 4 bilder dom hamnade fel jag vet, men de går ju itne att tabort dom eller flytta ner eller nånting, najs på det!

      

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi körde snyggaste stilen! haha

2009-06-30 @ 22:25:24
URL: http://alorentz.blogg.se/
Postat av: Anonym

hha juste, glömmde skriva att vi driver med våra shorts ;) men nu får vi hoppas att folk ser de här då ;)

2009-07-01 @ 00:18:34
URL: http://ajohannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, aa fast de kanske tror att vi alltid har shortsen så :o

2009-07-01 @ 13:19:49
URL: http://alorentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0