Siggefora

Hej alla fans!
Idag gick jag upp kl 9:10, jag vet, helt otroligt! men vi "tjejgänget" tog mopparna dit för att sola och bada, NICE, i know. det tog c:a 40 min dit.
iaf, nu kom jag precis hem efter en lång  diskussion om vad vi ska göra ikväll. diskussionen var på min grusväg efter som ingen pallade sitta och diskutera (idag igen) på en 30 a4-sidor lång konversation. så de var ju mkt bättre att stå där mitt ute i ingenstans där solen steker som mest. allt slutade med att vi alla fick solsting och vinglade hem till oss själva UTAN något bestämmt. Vi kom iaf fram till att det inte finns mkt att göra i Sveriges 4:e största stad, mer en att åka på fest till henke åhr eller att gå på bio. bowla kunde man ioförseg (felstaving i know) göra, men tydligen va de åldersgräns på lördagkvällar. det suger helt enkelt att vara 17 år. men men vi får se vad de blir av en kväll som denna. PUSS


PS: om en vecka exakt nu sitter jag nog bredvid min syster, vilket jag inte gjort sedan alla hjärtansdag (14 feb) DS.

och yes here we are, typ 0 mm ifårn varandra nu är vi typ 987650000000000000000000000000000mm ifårn varann, men på lördag blir det ändring på det.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha jaa lillan på lördag blir de ändring på de;) kanske att jag har ltie grejer med hem till dig också, men vet aldrig! glöm inte alla filmer vi ska se som jag missat efter nästa ett halvår, iallafall 141 dagar! Puss

2009-06-27 @ 18:52:24
Postat av: Tilde

Snyggingar!! ;)

2011-12-19 @ 22:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0