Sista skoldagen

Idag var det den sista skoldagen i ettan. Vi hade 2 lektioner, på svenskan kollade vi på film som alla i klassen hade gjort ;D och på engelskan hade vi typ skattjakt eller nått. så det var rätt chill. När jag kommer hem sen så har min hund bajsat på golvet, VIDRIGT! Det beror inte på att han inte har fått gått ut, utan för att han har diareé eller hur det stavas. Ännu mera vidrigt! Men det vidrigaste var att jag fick ta upp det eftersom ingen annan var hemma :S men nu är det gjort ;)
Imorgon är det skolavslutning, och fresten grattis alla på KG och Celcius som slutar idag :) iaf nu ska jag kolla på Harry Potter och fången från Azkaban haha jag vet, men jag vill komma ifrån verkligheten en stund. Just däför kollar jag på en sån overklig film ;D Imorgon blire nog ut och käka lunch med klassen och sen på kvällen kanske det blir några brudar hemma hos mig ;) vi får väll se.

simma lungt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0