SOMMARLOV

Hej alla fans!
Kom precis hem. Hade skolavslutning mellan 9:30 - 10:30, alla SP ettor sammlades i aulan. Några sjöng, spelade gitarr, dansa "porrdans", rektorn höll tal m.m. vi fick reda på att fyris kommer bli den största skolan i uppsala, COOLT, och att fyris har hoppat av skolkampen mellan celcius, linné, fyris och rosendal. Så nu har inte celcius några att möta efter som rosendal och fyris bildat någonting som heter slaget där bara dom möts, jag kan tänka mig att de blir nått liknande som katte-skrapan kampen. och eftersom linné läggs ner så lär ju inte calcius ha några att möta. HAHA rätt åt er, ni kan tävla mot varann istället. haha nejdå, nu var jag dum, men de är ju så bra och har alla elit så det är lixom inge kul. man vet ju redan vilka som kommer att vinna :S

efter skolavslutningen gick klassen och åt på kufu eller fugu eller vad det hette :O iaf något jag verkligen rekomenderar. as god mat till ett jätte billigt pris (69 kr) + att läsk och efterrätt ingick. sedan drog jag och malin till upplysningen där malin skulle köpa sommarlovskort. där träffade vi även mickan och  vårt eve B och även Siham. sedan tog vi bussen hem. Jag och malin gick hem till henne för att kolla på filmen som vi spelat in. JAG DÖR, den var så rolig och så bra!!! sen skulle jag gå till mormor och morfar och hämta moppen, men jesscia hinner stoppa mig. så jag blv kvar där ett tag.

nu blir det först att gå ut med hunden, sen städa, sen fotbollsträning och sen kommer de hit ett gäng tjejor och vi ska ha det fett chill och bara njuta av vårt kommande sommarlov :D

jag vet att inläggen blir ganska långa, ska försöka skärpa mig och skriva korta men många ist :) men de är ju kul att tittarsaken "statistiken" ökar för varje dag ;D de är säkert för sofia gav mig en länkning :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: panda

men iår så vann ju inte celsius, det var väl katte?

2009-06-14 @ 12:38:39
Postat av: Jossan

2009-06-14 @ 16:56:24
Postat av: Jossan

Neej det var celcius ;)

2009-06-14 @ 16:57:07
Postat av: panda

jaha, jag trodde det var katte ;D

2009-06-14 @ 17:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0