Ta hand om dig!

Okej, rubriken fick jag från gainer reklamen med Pernilla Wahlgren, ni vet "gainer, ta hand om dig!" (och så kollar hon in i kameran med värsta äckliga ögonen). Någon som fattar vad jag menar? haha.

Varför jag har den rubriken är faktiskt för att jag har "tagit hand om mig" ikväll. Jag kom på att jag är väldigt elak mot min kropp! skärpning skärpning! Så iaf jag sprang ju inte idag, och då fick jag lite ångest så jag gjorde lite situps och andra styrkeövningar, sen använde jag en ansiktsmask (warm mask) den vart as varm men det var superskönt! Sen målade jag naglarna, vilket inte har hänt de senaste 5 åren. Och som pricken över i:t så åt jag lite hallonpaj med vaniljsås till det. Hmm, nu vet jag att ni tänker "men ska man äta sånt onyttigt när man vill vara snäll mot kroppen och när man har tränat lite och så", men grejen är den att jag inte vill banta utan bara må bra! Fattar ni skillnaden?

Iaf sen blev de mamma mia filmen med mamma och pappa, den är inte slut en, men nu har jag lyssnat på de bästa låtarna, så då kan jag blogga lite ist ;)  filmen gör en såå glad :D

jag satt nyss och snackade med mamma och pappa om det här sommarlovskortet, vi kom fram till att jag nog inte kommer att tjäna på det, och att dom skulle hämta mig överallt om det var så, vilket jag tror att de inte kommer att hålla men men. Det blir nog inget sånt kort för mig iaf! Sen paratade vi även om att vi ska ta farmors bil som det är växel på nu och hon får ta våran som är en automat för att jag ska lära mig köra med växel. Jag kör lixom as bra med automat och så, men vem gör inte det!? Och sen när vi åker till Leksand på torsdag så ska vi beställa körlektioner till mig, de blir nice, jag ska ju försöka ta körkort om sisådär 8 månader ;)

JUSTE!! det blir inge jobb för mig imorn eftersom det är pissväder, men meningen var att jag skulle måla staket, men de går inte nu, så jag är ledig resten av veckan = SKÖNT! Så om nån har tråkigt imorn är det bara att höra av sig till mig, för jag är väldigt på att hitta på något. Och på tisdag får jag byta piercing JIhoo :) sen bara en sista sak, nu har jag varit depp i typ c:a en vecka pga. det fucking vädret, men... idag har jag lyckats vända det till något positivt ist, jag sitter och laddar tills solen och den riktiga sommaren kommer, bra va? Gör de ni med! För då blir de en toppensommar för oss tjejer! :D
Glömm nu inte att höra av er till mig imorn!!! PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: panda

men köp sommarlovskort, kan alltid vara bra att ha! sen så kommer vi ha en toppensommar och vi måste göra filmen :D och jag skulle också ha jobbat imorgon men blir inte så pga magen så vi kanske kan ta en promenad eller något? alltid uppfriskande :)

2009-06-14 @ 23:02:40
Postat av: Jossan

aa jag får se hur jag gör ;) jaa filmen kommer att bli as bra ;) vart ska du jobba någnstans? okej, men aa det låter bra, vi kan ju höras imorn, men rng inte bara, kanske sover haha XD

2009-06-14 @ 23:41:32
URL: http://ajohannas.blogg.se/
Postat av: panda

de behöver hjälp på mammas jobb att städa rent en avdelning men med en mage som är helt upp och ner så vet man aldrig hur det kommer gå så.. desamma, jag kanske också sover, haha!

2009-06-14 @ 23:48:48
Postat av: Anonym

du borde lägga in lite bilder ;)

2009-06-15 @ 12:00:53
Postat av: Jossan

Till panda: haha okej! men vi ses på msn då? :D

Till anonym! Visst jag är påväg, om du läst de andra inläggen så kanske du vet att jag inte vet hur man gör! :)

2009-06-15 @ 13:10:15
Postat av: evee

jag vill gärna ses någon dag :D

2009-06-15 @ 22:34:26
Postat av: Jossan

TILL EVVE! JAA :D vad roligt, vi måste höra av oss :D

2009-06-15 @ 22:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0