vart är solen?

Hello Everyone! Gårdagen var trevlig! förutom att de inte blev så jätte länge, men jag hoppas att vi kommer göra samma sak igen alla tjejor ? :) Blev en jättelång sovmorgon för mig idag, så skönt! Nu ska jag dammsuga och skura alla golv för ikväll kommer släkten. Får se om jag kanske åker till Skyttorp på maskerad, men just nu lutar det inte åt det hållet. Hade solen varit framme och det hade varit varmt så hade jag garanterat följt med, men detta väder gör mig sååå depp!! Men men jag har ju hela sommarlovet på mig.=) Nu ska jag avsluta inlägget innan det blir för långt och för tråkigt ;)

Jag ska lägga in bilder när jag vet hur man gör och massa youtube klipp på bra musik, lovar!
PUSS

Kommentarer
Postat av: panda

det tycker jag verkligen, och då är jag med från start :) haha. Hoppas du lär dig snart med youtube klippt och så!

2009-06-13 @ 16:51:45
Postat av: Jossan

jaa, då måste du vara med från start ;) jaa någon som är bra på sånt får lära mig ;)

2009-06-14 @ 00:22:40
Postat av: Elin

kommer du till Leksand på midsommar eller?=)

2009-06-14 @ 00:54:57
URL: http://elinlundblad.blogg.se/
Postat av: panda

självklart :D har redan börjat! fråga louise eller sofia, de ska kunna sådant

2009-06-14 @ 01:10:54
Postat av: louise

jag kan sånt vettu ;)

2009-06-14 @ 12:32:44
URL: http://luwlu.blogg.se/
Postat av: Jossan

TILL ELIN: jaa, jag kommer till Leksand och firar midsommar ;D så vi syns snart Elin :D

TILL LOUISE: bra lollo då hoppas jag du hjälper mig XD

2009-06-14 @ 16:59:34
URL: http://ajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0