1 november

den sista dagen på lovet passade jag först på att sova till kl 2 och sen gå på bio. det blev flickan som lekte med elden. åå den var så bra! nästan lika bra som boken ;) och snart kommer även sista boken ut på film :D. såg även att lousie hade varit på michael jacksson bion. this is it, eller vad den hette. jag vill åxå!!

vill även passa på att berätta för folket där ute att jag typ har läst ut teoriboken (alltså i och med att ta körkort)  så nu behöver ni inte vara oroliga längre när jag är ute på vägarna! jag kan nämlgen reglerna och slyltarnas betydelse ;) däremot har jag inte ens öppnat en skolbok på hela lovet, vilket känns väligt skönt, men även nu på söndagen väldigt stressigt!

fresten har jag lite roligheter att se fram emot nu när det börjar bli mörkare tider! den 1:a advent (29 november) ska nämligen min familj, östmans och lundgrens ut och åka båt. vi ska till åland eller finland (vet inte riktigt vart). vi ska äta och ha mys på båten bara! =) sen ska jag lousie, jbe och jessica på lars winnerbäck som också ska bli kul =) sen i januari ska jag, pappa, mickan, morfar, morbror, farbror, och kusin åka och kolla på "slaget om siljan" med en buss från björklinge! nämligen leksand möter mora! så vad passar inte bättre en att spela en liten låt om de båda lagen?? här komer den, och den är såå bra (Y) sjung med!!

"Vid siljan finns två lag, men bara ett som är bra. Som gör att man som mas kan va stolt. Det andra laget rimmar på en äcklig dam, som många gånger kroppen sålt. Det andra lagents namn vill jag ej ha i min mun, för jag är en leksing såklart! Men det är dags för dom från norra, inse nu, att de som för oss är uppenbart. Ge nu upp ge nu upp ni kommer aldrig gå upp, lägg ner hockyn börja med dart! Ge nu upp ge nu upp ni kommer aldrig nånsin upp lägg ner mora omedelbart!....."




Kommentarer
Postat av: amanda

jag vill också på this is it! Men du skulle väl gå med din mami?

2009-11-02 @ 09:28:21
URL: http://alorentz.blogg.se/
Postat av: amanda

emelie och jag ska gå på fredag men följ med! :D vi tänkte äta kebab innan, haha

2009-11-02 @ 19:48:06
URL: http://alorentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0