14 september

igår var det fredag. min fredag bestog av mattelektion engelskaprov och gympa! sen gick jag in till stan och köpte 2 paket till pappsen som fyller 45 på söndag och 2 klädesplagg till mig själv. en stickad tröja och en partytröja typ. haha kändes att de behövdes efter som jag alltid får panik över vad jag ska ha på mig när det är fest! iaf den är jätte rosa med en guldkedja över brösten typ haha^^ nån som fattar min beskrivning?

iaf idag har jag övningskört. det gick åt helvete. började tjuta och fick motorstoppp typ 100 ggr vid en rödljus i upförsbacke. inte det lättaste. nu väntar jag på mat. vet ni vad som bjuds? oxfilé med potatisgratäng och mkt vitlök. mmmm inte varje dag man får det!! ikväll ska hela gänget på fest, orkar nog inte hänge med denna kväll, kände att de var jätte jobbigt att hoppa in i duschen och göra sig iordning. så de blir nog inget festande för mig.

juste! har bestämt nu hur mitt rum ska bli. har inte hittat nån tapet som jag tycker duger, så det blir målat ist. pappa har nu äntligen tagit hem färg också! jag tror de kommer bli riktigt bra, men lite annorluna. men de är ju bara kul! hoppas få lite hjälp av louise med inredningen i mitt rum. eftersom hon är riktigt bra på det! (Y)

juste alla människor, jag har bytt mobil nummer, så de är bara att radera 0734441320!!  fråga o det nya ;)

Nu blir mat. seee yaaah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hjälper gärna till :D

2009-11-14 @ 19:26:04
URL: http://luwlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0