duktig flicka!

jag är en duktig flicka! idag så begav jag mig till skolan med 7:55 bussen. ingen sovmorgen där inte! när jag senare ska starta min första lektion för dagen, så är den inställd. historian som var efter var också inställd. så jag började inte förns halv 12. den tiden, alltså från halv 9 - halv 12, satt jag och gjorde klart historian och började lite på samhällskunskapen.

 sedan tog jag mig en välförtjänt luch. och började sen min första lektion för dagen som var tyska! sen så kom min lunchtid (som jag egentligen skulle ha haft) den tiden tillbringar jag mig åt att plugga inför provet som vi skulle ha en timme senare! provet var på Kemi. provet gick åt helvete kan man säga! IG eller G återstår att se. efter provet stannade jag och malin kvar för att göra en labbrapport! hallå??!! vad är det för något? iaf, de gick bra och vi skrev ca 2 sidor. sedan missade vi typ 20 000 bussar innan jag hamnade på en hudraelva och kunde ta mig ända hit!

nu har jag kollat på mammas pojkar och inlåst. sista avsnittet av inlåst och nånång var jag faktiskt påväg att fälla en tår. har nu även precis smakat 2 rutor av den nya marabou chokladen. vinter heter den, och ska smaka kanel, nejlika, madel, walnöt och kardemumma. den smakar faktiskt jul. fast den vanliga är fortfarande godast.

nu har jag även de två sista filmerna av Johan Falk hemma. detta innebär att jag kommer glo sönder dom! jag ska även på bio med amanda imorn och kolla på Michael Jacksson - this is it!

sovmorgon imorn till 11. hur skönt?


Kommentarer
Postat av: sofiaweriksson

öuhm.. lite dålig med nya inlägg ser jag ;) hahaha

2009-11-10 @ 21:24:51
URL: http://fiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0