fredag 20/11

haaaaaaalloj!

idag slutar jag kl halv 5! det är inte kul! inte okej heller!!!
just nu känns det som jag inte orkar göra nånting ikväll. vill bara sitta och kolla på bra filmer och på idool, och typ köpa chips, godis, chokladkakor och bara tjocka ner mig! jag är ensam hemma också, det är ju jääääääätte ruuligt!

Juste, jag gjorde min första fotbollsträning igår, det gick åt helvete! haha^^ ändå ska jag vara med på allianscupen på söndag, det är inte okej!

min stackars pappa ligger fortfarande kvar på sjukhuset. han ska opereras på tisdag. och han har besöksförbud! kul. jag som hade tänkt hälsa på honom nu efter skolan!

om fyra veckor är det jullov! jag LÄNGTAR!! om en vecka är det första advent, i år blir det inga fyrverkerier för mig, eftersom jag ska på julbord på en båt till åland eller nått haha^^ julbord blir det med fam östman och fam lundgren! :D

seeeeee you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0