Glögg och julmusik

okej..? och vf har min statistik ökad så mkt idag, när jag inte updaterat på sisådär 2 veckor?? eller har ingen koll på hur länge! men iaf, jag är en upptagen människa, de flesta når mig på hemtelefonen ALLTID eftersom jag inte gör nått annat än är hemma och pluggar. ingen ide att försöka nå mig på mobilen heller för telnor har jag kastat åt helvete för typ en månad sen. great!

sitter och pluggar engelska, dricker glögg och lyssnar på julmusik samtidigt. kan ju inte blir bättre!! elr joo, om man tarbort engelskan...

får inte glömma att mina tre små trillingar uppe i leksand fyller 17 år idag också, puss på er!

nu bjuder jag på en bild och lite julmusik :D see you!!!


här har ni dom, (killen är deras kusin.) grattis på er igen!!




Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken fin blogg! :) Hoppas du mår bra idag?

2009-11-12 @ 10:51:27
URL: http://helendesiree.blogg.se/
Postat av: sofiaweriksson

sv: Hahaha, jaja! :P

Ja, du är jätteduktig!! tråkigt bara att jag inte läser så många bloggar längre. Skriver knappt i min egna :/ Men jag läser din blogg din pusssy, så lugn nu ;) PUSSSSSS

2009-11-12 @ 10:56:21
URL: http://fiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0