livet leker

jag har ont i HELA kroppen, asså ärligt, typ varje liten kroppsdel. just på grund av att jag är så himla tränad... noot!

har inte så mycket att skriva om, my life sucks! ska vara hemma imorgon! har tyskaprov på onsdag, som jag MÅSTE få MVG på! och jaa lite så...

JAG VILL SE MYSTERIET PÅ GREVEHOLM! visste ni att årets julkalender heter "en superhjälte jul", tror jag iaf...

imorgon opereras min pappa, ängnar såklart en liten tankte till honom och hoppas på att allt kommer gå som planerat =)

nu när han kommer att vara sjukskriven i några veckor så ska vi ut och övningsköra, så att jag nångång kan få det där jävla bajskörkortet!!! sen kanske att mitt rum kommer bli fixat haha! jag får väl göra och han stå och berätta HUR jag ska göra, det blir nog bra!

nu är det dags att krypa ner i sängen och se en bra film :)

PUSSYS


Kommentarer
Postat av: mallan

LETA REDA PÅ MYSTERIET PÅ GREVEHOLM SÅ SKA VI SE DEN :D:D

2009-11-24 @ 09:53:32
URL: http://malizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0