plugg plugg & återigen plugg

vill bara berätta för er där ute, att till denna vecka har jag: 2 redovisningar, 1 prov (om cellen), 1 inlämning av labbraport (på TVÅ labbar) och tyska glosor (hur många som helst) :S grejen är att ALLTING är tills på torsdag...

just nu sitter jag och rådiggar mgmt-kids. haha vet inte varför men sjunger med som aldrig förr.. Jag och syrran är ensamma hemma eftersom min pappa nyss åkte in i ambulans till sjukan och mamma efter med bilen, så ja, mickan och jag har haft en myskväll :D druckit te, kollat på film snackat m.m. vi snackade bla. om att nästan INGEN förutom mamma säger Johanna till mig. Nästan alla säger Jossan. syrran säger varken Johanna eller Jossan för hon säger syrran! haha och jag säger syrran och ja? de är jätte ruuligt!

igår var jag fresten hemma hos jesse och snackade, hon får en att känna säg bra! och det är ju bra? :D lixom hon får ens självförtroende att stiga lite till om ni fattar, inte alls för att jag känner mig bättre eller snyggare än henne elr nått (så är de verkligen inte) utan för hon är just den hon är ;) <3 hon tycker iaf att min blogg är bra och rolig att läsa! och det är ju kul. vill absolut inte smöra för min polare eller nått, det är inte meningen heller, men om nån gör nått som är bra, eller om man tycker om något hos någon annan så borde den ju få höra det, right? jag hatar när andra slickar sina kompisar rövar genom bloggen!!

nej telefonen ringer hela tiden, alla undrar hur det är med min fari. även jag. synd bara att mamma inte ringt än då, för då kan ju jag inte svara dom som ringer. men men honr inger väl snart. så nu måste jag ju gå då!

swim carefully

jessica, mikaela, jag



Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa och nu blev din blogg ännu bättre när du skriver om mig! haha nejdå. blev faktiskt riktigt glad när jag läste det där :D Det var trevligt att du var här Jossan, det får vi göra om nån gång :) puss<3

2009-11-18 @ 19:40:52
URL: http://jjesscaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0