who knows what tomorrow brings?

tjenamors alla glada!
sitter och dricker glögg, och det är sååååå gott! snart är julen här <3 och om mindre än en månad börjar julkalendern XD någon som vet vilken det ska vara i år?
som ni kanske förstår så somnade jag kl 4 inatt. så min sömn varade bara i 4 h. vet ni vad jag gjorde när jag kom hem? Jo, sov! så nu är jag piggare än en fisk i kallt vatten.
sitter även och planerar med amanda att vi ska gå på Michael jackssons bio tsm =D
ja ni vad ska jag med skriva? jag har blivit fet. detta är inte roligt! sitter här och har drahot upp tröjan så det är en magtröja. och vet ni? magen hänger över ;O och jag känner mig äcklig, ful och allämnt ofräsh. så imorgon när jag är ledig så ska jag nog ta mig en springtur. låter bra va?
anledningen till att jag är ledig imorgon är för att hela fyris har utvecklingssamtal imorgon, vilket innebär att man bara ska vara i skolan i typ 20 min. men min mamma ville så gjärna vara med, och hon kan inte imorn, så då ska jag ha efter sista lektionen på onsdag ist!
harfresten kommit på att jag älskar pearl habour! jag skulle kunna ge typ allt jag har för att få spela in en film med de där två killarna!! det bästa skulle ju vara om de bråkar om mig också! hihiiho^^ drömmar, ibland tar dom mig så långt bort  :/

nu väntar hunden på en prommis elr cykeltur. sen kanske lite fotboll med gullet ;)

juste (I) dagens höjdpunkt: 3p från MVG på matteprovet, fick en chock, trodde knappt jag skulle få G!

bjuder på härliga bilder =D

   

Kommentarer
Postat av: amanda

snygga bilder och vi ska på this is it, det är ett måste! :D

2009-11-02 @ 22:48:27
URL: http://alorentz.blogg.se/
Postat av: amanda

ja då kan de ju inte vara allt annat än snygga x)

2009-11-02 @ 23:01:23
URL: http://alorentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0