1 mil

Jaa, idag var ju då dagen som jag har haft ångest åt i typ 2 år nu. jag skulle nämligen spring 1 mil på tid! jaja det gick bra iaf, och nu känns det som att massa tegelstenar lyft från mina axlar. haha kan man säga så?

However, idag har jag haft redovisning för typ 20? kineser på min skolla, på engelska. hahah kineser är sååå roliga, det första dom började göra när vi kom in var att börja filma och knäppa massa kort. sen så var jag fett nervös och de man ska tänka på är ju att försöka lyfta ansiktet från pappret ibland. men det gick verkligen inte för att då började dom råvinka åt en hahah. sen skrek dom " åå åå åå" varje gång man böt bild på powerpointen och tog kort på den också. jaa så kan det vara, fick även danska små grodorna för dom också.

denna helg blir inte så rolig för mig. har hur mkt pluigg som helst och kommer inte hinna göra nått annat än att plugga och gå på fotbollsavslutingen. Ååh palla fotboll just nu, allting är så jävla krångligt! hur kunde det bli såhär helt plötsligt lixom?! det är numera ett helt splittrat lag. och faktiskt ganska mkt kritik till bälinge styrelse som inte skött det här på rätt sätt!

nu blir det plugg, SES!

Kommentarer
Postat av: sofiaweriksson

sv: hahahaha! men fan .. det såg ju bra ut (Y) :D

2009-10-02 @ 18:36:02
URL: http://fiaeriksson.blogg.se/
Postat av: amanda

sofia och jag har bild på dig när du springer ;)

2009-10-02 @ 18:40:23
URL: http://alorentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0