20/10

Good evening!
idag har jag varit hemma. bakat och kollat på HP och seven pounds!
det jag däremot itne har gjort är att plugga!! im soo bad! har inget och göra, så jag kör lite frågor..

Dagens humör: på topp
Dagens mående: bra!
Dagens borde: plugga matte och göra klart svenskan!
Dagens frisyr: hästsvans
Dagens klädsel: mjukis ofc =)
Dagens planer: träna vad det tänkt.
Dagens materiella vill ha: en vinterjacka
Dagens längtan: lov!
Dagens fundering: var är min katt? ='(
Dagens beroende: kardemummakärnor
Dagens tråkigaste: städa
Dagens roligaste: oj svårt, när syster kom hem och var på dåligt humör kanske? haha
Dagens middag: köttfärssås & spagetti
Dagens låt: David Guetta feat. Akon - Sexy Bitch

Kommentarer
Postat av: Lolita

Äre roligare att blogga nu eller??

2009-10-21 @ 18:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0