26/10..

.. och det är fortfarande lov! :D
.. och min katt är fortfarande borta!
.. och jag är fortfarande en mkt aktiv bloggare! elr?

Dagen började med att Jbe och och skrek, ropade och knackade utanför mitt fönster. hon tyckte att de var dags att gå upp, så jag gick upp och öppnade dörren för henne. vi snackade lite, och hon berättade om väldans mkt saker som hade hänt under helgen. bl.a att hon träffat på idol robin (alltså robin e). och ja, det är väl inte varje dag man gör det kanske? iaf sen gick vi ut och gick med hunden, och sen drog hon vidare hem.

min syrra köpte bilen iaf. en riktigt snygg liten pärla! och gissa vem som genast var ute och övningskörde med den, om inte jag! vi har ju som sagt ingen växelbil. och shit vad lätt de gick att växla. allting lixom bara flöt på. så nu kanske de går lite framåt i min körning! jag ska ju som sagt senast ta körkort i mars :D

har kommit på att jag bara skriver en massa skit i min blogg, borde kanske lägga ner den som restan av typ alla min poolare. fast de är faktiskt ganska kul att gå tillbaka i tiden och kollat vad man gjort och vad som hände då! så ska nog fortsätta över lovet iaf :D

ska försöka att lägga mig i tid för en gångsskull. så jag nångång kan åka och väcka mina kompisar! hahahah skulle vara roligt! fick precis upp en bild i huvet när jag åker runt och knackar dörr bara för att äcka dom!! hahahha as kul ^^ nångång ska de bli av!

PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0