29/10 - 10 MÅNADER IDAG :'( <3

hallå alla glada!
idag har jag fikat med erika på stan, såå najs! hon tog nån storkens blablabla och jag tog för en gångsskull inte en bisqvi, utan en cheesecake cholad med varm choklad och vispgrädde till.
sen när jag kom hem så har jag kollat på "mammas pojkar" och "inlåst". Å jag älskar torsdagar, då sitter jag klistrad framför tv:n. kanske inte så positvit men...
sen nu lite senare har suttit och tittat efter kattungar. så jävla söta. mm puss på dom <3
imorgon är min mámi ledig, så då kanske vi ska övningsköra lite, köpa ett abonemangkort till mig, baka och bara ha det allmänt trevligt. på kvällen är min familj bjuden till min morbror med familj på middag för "moster" fyller år! och på lördag tror jag det var haloweenmiddag his farmis :D så man kan säga att jag är uppbokad. detta betyder inte att jag skulle banga på nått annat kul som händer. så hör av er ändå!

Sååå söta missar! några av dom är samma ras som gizzmo var :D Jag ska bara ha en till sån katt!!

      
 


Kommentarer
Postat av: marcus

söta kissar!

2009-10-30 @ 01:23:59
URL: http://hundrabroar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0