Hej alla fans!

vilket inte är så många, men iaf!
vet ni? idag har jag haft så tajta byxor på mig, så att jag har fått ont i svanskotan haha. what?! jaa ni hörde rätt, i svanskotan lixom? har nån annan fått de nångång? har hänt flera ggr för mig, as kul haha. kan inte ens hosta för de gör så ont. stackars mig!
idag är det 2 veckor sen tiger försvann :( och jag saknar honom jätte mkt. vart är min rumskompis??
sen så har jag snackat med jbe nu, hon skulle gå och lägga sig. hallå kl 22:55?? va de verkligen hon jag skrev med? strange!
imorgon drar mi mutter till stockholm och kommer hem på fredag. och min pappa kommer hem från östhammar imorn efter en vecka där. och på fredag åker jag till mallans sommarstuga =) as najs! missar dock en maskrerad, MEN har blivit erbjuden flera, så de är chill. detta innebär att jag bara kommer träffa min pappa imorn och fredagmorgon sen drar han igen i en vecka till, inte kul. jag vill ju ha han hemma hos mig!
aja snart blir de varning för långt inlägg, har hört att folk tycker det är drygt. MEN LÄS INTE DÅ!! smartskaft. aja bäst att runda av nu då. PUSSYS



Kommentarer
Postat av: amanda

jag är ett av alla dina fans :D

2009-10-22 @ 17:29:08
URL: http://alorentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0