"hellre har jag sveinflu än håller på Man U"..

.. kanske inte riktigt. för vet ni?? Idag har jag nämligen vaccinerat mig mot svininfluensan! Japp, just precis! min syrra är tydligen i det man kallar för "riskgruppen" så jag hade inget val. hela familjen har nu gjort det, och jag kan säga att hela familjen har ont i armen! biverkningarna kunde vara feber, spy, bli jätte sjuk m.m. men det är inget jag känner av än så länge! tydligen så SKA hela sveriges befolkning göra det satte jaa... det är ju gratis!
problemet är nu bara att idag så vägrade Schweiz (elr hur det stavas) att vaccinera fler människor. vaccinet kan typ framkalla cancer eller så kan man bli steril. vet inte om detta är sant. men de sa de på nyheterna. känns ju sådär jätte bra när man precis vaccinerat sig 6 tmmar innan...

Idag har jag varit och shoppa på gränby fresten! Tjooohooooooo. jag blir så glad när jag hittar saker, brukar aldrig hitta nått nästan. men idag följde ett par skor, två st tröjor och två par leggings med hem. ett av dem var glansiga med leopardmönster typ och de andra var lite tjockare tyg som inte går sönder!

på kvällen drog jag tll mina kusiner, där var det 38 års kalas :D även leksand mötte troja / ljungby och torskade på straffar! very good leksand! där satt vi hela släkten med ett härta som brinner för leksand, typ haha, och så förlorar dom! aja de leder iaf serien (elr gjorde) men de var väl ingen nyhet?

sitter för tillfället med mina nya skor på mig. vet inte om jag ska lämna tbx dom eller inte! tycker att de är lite för hög klack, men de finns typ inte några snygga med kortare klackar :S hon i kassan var lika långa som mig, om inte längre, och sa att hon haft samma problem som mig när hon var yngre! hon sa att jag skulle skita i längden, för de är så många som vill vara långa. så sträck på dig och var stolt ist, då tänker man inte på det lika mkt som när du "hukar ner dig". jag lyssnade på henne och köpte skorna!

imorgon är det allahelgonaafton, vilket innebär att man typ firar alla döda elr? typ deras födelsedag? Jag ska iaf gå till farfar då. Jag och mamma köpte en lykta idag med två ljus som brinner i 60 h. tror att de kan bli en väldigt kännslosam dag imorgon, och mycket fina kyrkogårdar! nu känner ja att jag måste avsluta detta inlägg innan det blir för långt. elr, haha, ingen har säkert ens orkat läsa hit... men so what? im still a rockstar!

Kommentarer
Postat av: erikiss

braaa johanna klack gillar vi snygging :D

2009-10-31 @ 00:17:26
URL: http://erikaaaaas.blogg.se/
Postat av: amanda

klart man läser hela, är fortfarande ett fan av din blogg! haha

2009-10-31 @ 01:13:27
URL: http://alorentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0