KÄÄÄR :D <3

hola amigos!

vill börja med att tala om att jag är väldigt besviken på er! jag vet, jag är inte heller speciellt bra på att kommentera andras bloggar. MEN, när jag ber er så snällt att göra det, vf kan då inte en enda liten läsare slänga en kommentar på vem som sagt citatet här nedanför?? jag hade iaf gjort det om nån hade frågat på sin blogg. så gör det NU!! :D  taaack!

kom även precis hem från en hockeymatch. detta är skrämmande men jag kommer inte ihåg vilka almtuna mötte :O aja blev iaf helt kär i en kille som spelar i almtuna. inga namn eller nummer, för jag tror nämligen ingen kommer hålla med mig haha, men jag kan säga att han är ung, har hockeyfrilla, bland de bästa på planen och jävligt snabb! mmm Puss på han. verkligen en såndär hård sport kille som jag verkligen vill ha!!

har inte så mkt mer att skriva. gårdagen var väldigt trevlig. knaske redan har sagt det? vissa minns mer än andra har jag märkt iaf^^. jag var indian och jag lovar att egopic kommer att dyka upp inom en snar framtid =)

PUSS på er och på min future man <3

(märker att jag har stora problem med om orden ska sitta ihop eller inte, shiit vad sämst jag är :S)


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är lasergame på g idag!

2009-10-29 @ 11:23:05
URL: http://luwlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0