shululu

Hallo everyone!
idag började jag kl.9:55 och hade prov på EU & EMU. det gick helt okej, man fick ju ha med sig en fusklapp satt... efter det åt jag, sen blev det tyska och sen slutade jag =) najs dag? jovisst.
iaf jag kom hem, satte på pearl habour och somnade till den ofc. sen vaknade jag, åt soppa och våfflor mmmh mucho grädde. skulle ha gått på yogan med pulsen om inte min mamma typ hade blivit sjuk. så ist gjorde jag en bokredovisning om Gottbjörnens folk. intressant va?? sen nu på kvällen så har jag kollat på en chiwawa (felstavning) i beverly hills, eller vad den hette, den var ganska skön.
imorgon är det fyrisdagen, vilket innebär att jag fick väldigt ont i halsen och huvudet just nu. kanske svein flu? Så jaa det är ävl bäst att gå och sjukanmäla sig nu så inte resten av skolan får det? låter som en utmärkt idé visst? =) imorgon ska jag kolla på harry potter och halvblodsprinsen och bara chilla med livet. det kanke även blir lite boxning på kvällen också PUSSIII

juste blev precis klart att vi på bilden + syrri drar till mallan summerhouse på fredag :D tjohoo
supa JÄRNET!!! nejdå lugn i stormen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0