söndag 11/10

Hej alla läsare, kul att ni är kvar fast jag typ aldrig skriver!

sen sist jag skrev har jag:

1. varit sjuk typ hela helgen.
2. varit på fotbollsavslutning (8-kamp)
3. Kollat på massa Johan Falk filmer ( mm jag älskar dom)
4. pluggat pyttepyttelite.
5. sovit typ 50% av min tid.
6. övningskört.

Kommande vecka ska jag:

1. på fotbollsmötet på tisdag.
2. försöka gå nått pass på pulsen. (om jag är frisk)
3. plugga.
4. skriva historiaprov.
5. gå på dubbeldop.
6. försöka shoppa nånting iaf.
7. försöka att inte sova när jag kommer hem från skolan.
8. och såklart försöka leva livet.(vilket jag inte gjort den senaste veckan)


Just nu är jag lite depp, först för att min sovmorgon försvinner imorgon pga. labb. sen för att det är måndag och sen för att min katt är borta :( jag vill att han ska komma hem nuuu!!!!

Juste kom på en grej! för att göra min blogg lite annorlunda så ska jag ha med ETT engelskt ord med i det jag skriver varje gång. alltså ett ord osm jag inte kan, och sen försöka lära mig det, eftersom att jag suger på engelka. vad tror ni om det? kanske en as bra inlärningsteknik ;)

så nu kom jbe o jag fram till att vi inte har träffats på ages, vilket är väldigt tråkigt!

ages = evigheter

PUss på er


Kommentarer
Postat av: amanda

träna step up på torsdag :D:D

2009-10-12 @ 18:08:58
URL: http://alorentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0