13 september

Hallo alla brudar!

orkar tyvärr inte skriva om helgen nu, men jag LOVAR att det kommer. Kan säga att jag sovit 12 timmar sedan natten från torsdag till fredag, och vad är det nu? Jo snart natten melln söndag och måndag. Ja, så man kan ju säga att jag verkligen tagit tillvara på varje timme!

Iaf vinst idag mot Heby (3-0) vi var as bra, typ som Barcelona och jag gjorde första målet! :D ett riktigt Zlatan mål hörde jag från massor i publiken, så det var kul :D

nu snart ska jag äta, sen blir det plugga in ett typ "tal" som jag ska hålla för klassen imorgon, kul att min grupp tror på mig... NOOT! jag ska prata om skolan iaf :S

PUSS på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0