3 september

HOLA!

Mina tre små grisar är på camping eller nått sånt, i Fjällnora! i realy hope they have fun! :D

har inget att skriva, men anledningen till att jag gör det endå är pga. att jag har väldigt många kompisar som just nu håller på att ta körkort eller precis har tagit körkort, och kanske för att jag själv håller på att ta körkort! aja kom till saken tänker ni nu. Saken är den att här kommer en lite äcklig vidoe som är VÄRD att se! visst man blir rädd och kanske inte så tänd på att köra längre. Men jag kanske lägger upp filmen här jsut för att det inte ska hända mina nära och kära :) så ta en titt och kör försiktigt! haha låter som en morsa (jag vet) men här kommer den. PUSS


Kommentarer
Postat av: amanda

fyfan vilken äcklig video!

2009-09-04 @ 15:31:21
URL: http://alorentz.blogg.se/
Postat av: amanda

kom igen jossan, bättre uppdatering!

2009-09-08 @ 20:02:31
URL: http://alorentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0