bloggtime!

Hola señoritas!
är i skolan. just nu har jag lunchrast. sen har jag bara en lektion kvar (historia) :D just nu är jag typ själv i korridoren, eller själv och själv, det är ju flera här, men dom känner jag knappt, sen har jag ju min fru (malin) som ligger och sover i mitt knä, det ser nog jätte mobbat ut, men varmt blev det iaf! ;) så vad passar inte bättre en att blogga nu lixom?

Imorog har jag prov i svenska på antiken. det är as mkt plugg och as mkt att läsa. så jag och några i klassen ska stanna kvar ett tag för att plugga tsm. vilketr i sin tur leder till att jag missar årets sista fotbollsträning :( men de skull evara ett kort möte på en kvart vid sju, så jag åker nog dit då ett tag om jag känner att jag har tid. sen ska jag nog lägga mig tidigt eftersom jag alltid somnar efter 2 om nätterna!
på fredag har jag även engelska redovisning för några chineser och midsommar i sverige och då ska jag även springa 1 mil på tid. Intressant att veta va? Neej jag vet, men vad ska jag göra då? kanske vore bäst om jag avslutar detta inlägg nu!

OBS! Överlycklig att mariette gick vidare i idol igår =) hurra! bjuder på en bild också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0