hemmadag

idag har jag varit hemma!

det blir ett snabbt inlägg för jag pallar inte!!
det blir nog iaf inget deppinlägg eller va det var ja och skulle skriva. dels för att fel mäniskor tar åt sig dels för att jag har bättre saker för mig än att läga ner extra energi på dom jag stör mig på. så det blir tyvärr inget.
jag har pluggat lite matte nu och jag är as bra! asså verkligen as bra! har typ alla rätt på allt! :D nu ska jag gå och städa mitt rum och toaletten, eftersom det tydligen var min uppgift idag!
buder på några bilder, så bloggen ser lite najsare ut! PUSS

bilderna är från när jag ylva malin och syrran bakade lite :D

             

Jag försöker vara råseriös haha!

 


Kommentarer
Postat av: ylva

haha johanna jag dör, as fula bilder! men det är kul att du lägge upp :D

2009-09-18 @ 12:21:45
Postat av: sofiaweriksson

sv: jag älskar dig masssor! Du är verkligen bäst <3

2009-09-18 @ 19:51:39
URL: http://fiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0