"kom igen jossan, bättre uppdatering"

Rubriken är en kommentar jag fått från ett fan av min blogg, har ingen aning om vem hon är, men hon knaske har rätt, så nu får jag ta mig i kragen! (ett skämt, kommentaren är från min kära vän panda!)

Iaf idag har jag gjort EKG, fattar ni EKG lixom. för er som inte vet vad det är så är det en grej som man ser hjärtslagen med. iaf, allt såg bra ut, bara det att mitt hjärta slog några extra slag i minuten och tog sedan ett uppehåll, okej? det var ingen fara iaf sa han.

nyss kollade jag på idol, åhh det är verkligen mitt favvo program, och gissa om det var tyst i huset  i reklamerna.. svar neeej! jag och min syster försökte överrösta varandra för att visa vem som var bäst och vilken låt man skulle sjunga om man var med där själv. jag kom fram till att jag nog skulle ha sjungt "someone watching over me" med Hilary Duff (elr hur hon stavas).

Nyss kom min mamma hem med kräftskive hattar, hakklappar, underlägg, en kräftsol, och andra kräftsaker. 12 st köpte hon och det gick på typ 270 spänn. okej, sa jag. vi blir nog fler en 12 men men man kan ju turas om. men 270 spänn va väl lite att ta i?, sa jag. nej du är värd det sa hon :) haha nu ligger man på plus, har ingen aning vf men jag tror jag la mig på minus rätt fort..

nu ska jag dusha, sen kankse att jag uppdaterar mer nu eftersom jag fick en dator idag i skolan. sabbade ju den gammla i februari.

PUSS på er!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

i cant wait

2009-09-08 @ 21:43:52
URL: http://luwlu.blogg.se/
Postat av: amanda

vi som äter kräftor har förtur till hattarna :) på tal om kräftor, vi måste köpa det idag eller imorgon!!

2009-09-09 @ 07:36:21
URL: http://alorentz.blogg.se/
Postat av: amanda

det blir nog imorgon, är hemma idag. men om det inte finns hattar till alla så kan du ju be någon av lovisa, issa och sofia köpa. De delar upp sig på saltapinnar, chips och taco pajen. Känns ju lite lite :o

2009-09-09 @ 13:27:51
URL: http://alorentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0