krokodiltårar

Ja, det var det rätta ordet! Jag fattar inte vad som har hänt med mig! Jag är jätte känslig för allting, och då menar jag verkligen jätte känslig... igår satt jag och kollade på "I taket lyser stjärnona" med mamma och mickan. Jag har sätt den förut på bio så jag visste vad som skulle hända, jag har tom läst boken, men ändå är det jag som sitter och råbölar hela filmen igenom. PALLA!! Ja, och vem är det då som vaknar med kinesögon dagen efter då? JO JAAG! sen är de andra saker i mitt liv som kommer djupt in på mig just nu, jag bara orkar inte. ett liv där man bara gråter för allting, vem vill ha det?

Iaf, idag kom jesse hit och vi tog oss en liten promenad nästan ända bort till Äskelunda. senare drog jag på kalas eftersom min kusin fyllde 6 år. sen har jag övningskört lite också. funderar på om jag ska beställa en inteniv kurs i mora under sportlovet nu, innan det blir försent.

sitter och lyssnar på när robin bengtsson sjunger " girl just wanna have fun" på youtube. jag älskar hans veriasion av den. så här kna ni lyssna på den om ni vill =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0