No bad update!

haha nu är det andra gången jag bloggar idag, är jag innte sååå bra? :)
iaf, eftermiddagen spenderades med malin louise daniel simon och sofie på storken. även rasmus tog en sväng förbi också, asså shiit vad jag garvade haha, vissa i klassen är bara såå sköna ibland ;D det gillar vi (y)

nu har jag varit på träning, sen kollat på idol och sen på efterlyst. haha är det bara jag som har hört om de där rånarna som kom undan med typ över 100 miljoner kr?? haha jag tycker det är fett coolt och är faktiskt väldligt imponerad av dom, faktiskt, haha första gången jag tycker nån rånare gör nått coolt. SHIIT vilken blåst brud tänker ni nu.. men grejen är att dom gjorde allt så jävla bra, och allt måste ha varit planerat i minsta detalj, poliserna står bara som frågetecken, ahha sjukt kul om ni frågar mig.

Gissa vad som hände nyss då??? Jo, jbe frågade mig på msn om jag hade kollat på min mobil nyligen. jaa svarde jag för, det hade jag ju. haha hon dampade sönder. för hon hade tydligen skickat ett sms och frågat om hon kunde komma hit. okej tänkte jag, sen så nu undrade hon om hon kan komma nu.. kl är lixom snart 23. och hon hade tänkt cykla ända hit ut nu!? what?! men faktiskt är det roliga att det är BARA jbe som skulle komma på en sån grej, lixom vissa av mina andra kompisar orkar knappt cykla hit på dagen då det är ljust ute. aja så nu är hon påväg, hon borde typ vara här när som helst.  För tillfället sitter jag i morgonrock i garaget, så hon skulle knacka på här, sen beger vi nog oss in och snackar lite och tar oss en kopp te. VI ÄR JU LEDIGA IMORGON OCH PÅ FREDAG!!

PUSS PÅ ER <3

japp, och här har ni henne, hon med den lite annorlunda stilen och de roliga rösterna i huvudet =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha puss jossi

2009-09-23 @ 23:33:24
URL: http://jbes.blogg.se/
Postat av: Anonym

men snygg man är....

2009-09-24 @ 17:55:57
URL: http://luwlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0