Saknaden är stor!

Idag är det den 29 september. Uch, 29:e är inte ett roligt datum. I 9 månader nu har jag bara tänkt på dig varje månad den 29:e. Eller tänker på dig gör jag ju varje dag, men det blir mycket mer just den 29:e. Just kanske för att du lämnade mig/oss detta datum. Åå om du bara visste hur saknad du är, hur mycket du kommer och går i mina tankar varje dag, hur ledsen jag är att det slutade såhär. om några dagar är det ett år sen allt helvete började, och jag ångrar för varje minut som går att jag inte tillbringade all min tid med dig in i det sista! saknaden kommer och går i stora vågor hela tiden och i år kommer det att bli den första julaftonen utan dig!? What? en julafton utan farfar, vad är det? du som älskade julen, åååååå jag blir så ledsen! Julafton är även den dagen då jag såg dig senast, och de kommer ju alltid att finnas kvar i mitt huvud. varje julafton kommer jag att tänka på det. kul jul! helgen som var nu, så var jag mickan farmor och pappa ute och plockade svamp, det som du älskade. dagen efter fick vi även Max med oss också! Du skulle ha älskat det! och den 17:e oktober är det dop. ett dubbeldop för både Isak och Elin. Elin som du aldrig hann träffa, fast som kanske du lever vidare i nu? "Drömmen om Elin", du vet? åå jag hoppas du ser oss därifrån du är nu, och jag hoppas du kan läsa mina tankar och allt jag skriver, för nånstans finns du, det vet jag! Idag är de också 3:e gången jag lyssnar på "ta mig till havet" sedan din begravning! Tänkte att du kanske ville höra den igen, efetrsom  det var en gammal favorit? På torsdag kommer du upp på bild på våran almenacka också, aaah, det som du skulle vara med och se juh!

Jag Älskar dig Farfar, och jag vet att vi ses snart! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

:/ <3

2009-09-29 @ 21:20:35
URL: http://jjesscaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-09-29 @ 21:29:00
Postat av: Anonym

:( <3

2009-09-29 @ 22:41:34
URL: http://msjolund.blogg.se/
Postat av: Louise

fint skrivet johanna <3

2009-09-30 @ 09:05:25
URL: http://luwlu.blogg.se/
Postat av: Misan

Gud vad gullig du är Jossan!

Nu fick du mig att gråta. Jag håller med om allt. saknar Pappa hella tiden, ska lyssna på ta mig till havet nu.

Ta hand om dig Kram Misan

2009-10-10 @ 12:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0