snabb inlägg

hejhej! känner att jag har en väldigt dålig uppdatering om mitt liv! så jag tänkte blogga lite nu eftersom det är 10 min kvar till matten börjar. på fredag har jag matteprov så jag måste verkligen plugga matte tills på fredag!

hmm, vad ska jag skriva, nångång under denna vecka komme rjag att lägga ut ett dampinlägg, eller knakse mer ett deppinlägg, ibland blir man ju bara så trött på allting, fast denna gång handlar det faktiskt om min underbara (inte ironi) kompiskrets.. så håll ögonen öppna, folk brukar ju tycka sånt är intressant!

jag ska nog åka hem efter mattelektionen, eller jag ska nog äta först, för jag har ont i huvudet och halsen. Kul att ingen i min klass tror mig. bara för att jag spritar miuna händer tjugofyra sju betyder inte det att jag inte kan bli sjuk.. aja hoppas det inte är så jätte allvarligt. SEE UUU ALL!!! <3

Kommentarer
Postat av: amanda

oj, tänk att du skriver ett inlägg om att du inte mår bra. nu måste folk tro dig ;)

2009-09-16 @ 14:18:01
URL: http://alorentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0