asså ibland bara älskar jag dig!

Louise säger:

han ba på dansgolvet till mig; det var längesen man såg dig

- Österman säger:

vem?

Louise säger:

jag ba typ 10 ggr VA?

******

sen jag ba: jaa senast var väl hos noppe när du bjöd på whiskey!!

han ba: whiskey?

jag ba: haha jaa typ hembränt

- Österman säger:

hahahahhahah

Louise säger:

och så medans så hade jag lagt om min hand runt hans nacke och typ pratade i hans öra

och så ser jag sen att ***** står helt stilla, och bara glor typ

jag ba: oops

- Österman säger:

uuuuuuuups

Louise säger:

så gick jag till ************ och typ la armen om honom ist ahha

- Österman säger:

vilken pimp du é

Louise säger:

yeah

- Österman säger:

Louise säger:

men ***** typ kolla på mig och typ mena att jag och ***** liksom, han gjorde typ min

du fattar

typ; ouh du o *****

du fattar

jag ba

- Österman säger:

nej förklara+

Louise säger:

men du fattar

iddi

- Österman säger:

neej?

förklara

Louise säger:

jo?

- Österman säger:

haha nje serri not

Louise säger:

nehe

men när vi dansade

och typ, du putta in mig i ***** eller vad du gjorde

- Österman säger:

aa typ varannan minut

Louise säger:

så typ blev det så att jag kolla på ********* ibland, och han kollade på mig och han typ med blicken ba; ouh du och *******, ohlala

- Österman säger:

haha hur kan du veta att blicken var så?

Louise säger:

jo men det var väl antagligen det? haha jag kände väl på mig det haha

- Österman säger:

hahaha jag driver med dig gummi

vad gullig du ä

r

Louise säger:

okejjjj

- Österman säger:

men du får ju fan lägga in en stöt snart!!!

Louise säger:

men alltså jossan

jag gör alltid det typ? eller det är ju KILLEN SOM SKA

 

- Österman säger:

nej det behöver det inte vara!!

'

Louise säger:

hahaha jaaaa

men alltså jag SUGER PÅ SÅNT HÄR

- Österman säger:

men asså via dig mer sjäölvsäker

Louise säger:

vad sa ***** till dig?

- Österman säger:

släng iväg ett sms

Louise säger:

men jag gör det nu då,

- Österman säger:

att jag skulle fixa ihop er tv

två*

Louise säger:

okej, bara?

- Österman säger:

hahaha kommer ärligt talat inte ihåg

han sa amssor

massor*

Louise säger:

men VADÅÅÅ

DU MÅSTE KOMMA IHÅG SÅNT JOSSAN

DET ÄR JU AVGÖRANDE SAKER

- Österman säger:

hahahahahah jag dörrrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0